.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عضو هیأت رئیسه مجلس خواستار شد ؛
لزوم بازنگری در قانون نظام صنفی رایانه‌ای کشور
شمال نیوز: عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی خواستار بازنگری در قانون نظام صنفی رایانه‌ای کشور شد و گفت: قانون نظام صنفی رایانه‌ای در سال 79 در مجلس شورای اسلامی تصویب شده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، علی‌اصغر یوسف‌نژاد در جلسه هیأت‌مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای مازندران به موضوع جایگاه و اهمیت فناوری اطلاعات در کسب و کار و فعالیت‌های روزمره اشاره کرد و گفت: دستیابی به فناوری اطلاعات و ارتباطات الکترونیکی سبب تحول و تحقق سریع و آسان توسعه اجتماعی، سیاسی و تبادل اطلاعات مهم و حیاتی می‌شود.

وی با اشاره به توسعه روزافزون فناوری اطلاعات، اظهار کرد: فناوری اطلاعات و کاربردهای آن هر روز در کشور آثار خود را نمایان می‌سازد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به اجرای اصل 44 قانون اساسی، قانون نظام صنفی رایانه که جزء مصوبات مجلس است باید مورد بازنگری قرار گیرد.

این مسؤول پیشنهاد داد با توجه به اینکه قانون نظام صنفی رایانه‌ای در سال 79 در مجلس شورای اسلامی تصویب شده لزوم بازنگری در این قانون و آیین نامه‌های اجرایی آن وجود دارد و قول مساعدت و همکاری برای تدوین قانون مربوط به نظام صنفی رایانه‌ای را داد.

یوسف‌نژاد ادامه داد: با توجه به اینکه برنامه ششم توسعه دولت که از برنامه‌های مهم کشور بوده و در حال برنامه‌ریزی و تدوین است برای تدوین احکام مربوط به نظام صنفی رایانه‌ای مساعدت و همکاری لازم صورت می‌گیرد.

وی خواستار تعامل مجمع نمایندگان استان با سازمان نظام صنفی رایانه‌ای مازندران شده تا بدین طریق جایگاه این سازمان بیش از پیش ارتقاء یافته و اعضای متخصص این صنف به جایگاه واقعی خود برسند.


*سازمان نظام صنفی رایانه‌ای بزرگ‌ترین متولی حوزه فناوری اطلاعات

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای مازندران نیز بیان کرد: سازمان نظام صنفی رایانه‌ای به‌عنوان نماینده بخش خصوصی تنها نقطه تعامل با دولت بوده و بزرگ‌ترین متولی حوزه فناوری اطلاعات در بخش خصوصی است.

عباس رمدانی اظهار کرد: سازمان نظام صنفی رایانه‌ای مازندران در راستای پیاده‌سازی اهداف نظام گام برداشته و امیدوار است با نظارت دقیق بر حسن انجام خدمات ارائه شده، تنظیم روابط بین فعالان این بخش به دفاع از حقوق اجتماعی و ارتقاء دانش فنی فعالان دست یابد.

وی به ظرفیت‌های بالای این سازمان در سطح کشور به عنوان متولی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات اشاره داشته و چالش‌ها، موانع ومشکلات اعضای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان را یادآوری کرد و اظهار داشت: لازم است بازنگری وتدوین در قانون سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور صورت پذیرد و خواستار مساعدت و همکاری جهت رشد و توسعه فناوری اطلاعات استان شد.

نایب رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور به موضوع کسب و کار فناوری اطلاعات در استان با توجه به قابلیت بالقوه فراوانی که در این حوزه وجود دارد اشاره نموده و خواستار بکارگیری نیروهای بومی این حوزه در سطح استان شد.

همچنین برخی از اعضای هیئت مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان مازندران به بیان دیدگاه و نظرات خود پرداخته و مشکلات و معضلاتی که فعالان حوزه فناوری اطلاعات با آن روبرو هستند بیان داشته و درخواست مساعدت و همکاری کردند.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.047 seconds.